عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

تولد یک سالگی آیاتای جونم و اولین قدم

1393/6/11 12:24
نویسنده : مامان فائزه
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم پاره تنم امید زندگیم  نفسم

آیاتایم نمیدونم چه جوری وبا چه جملاتی بگم که وجودت برام همه چیزه

هر چقد فکر میکنم تا کلمات رو بزارم کنار هم تا بتونم یه جمله درست کنم که بتونه یه ذره هم که شده از عشق من به تورو معنی کنه نیست کم میاد من با وجود تو فهمیدم مادر بودن یعنی فقط به خاطر تو نفس میکشم زندگی میکنم میخندم  وجود تو همه سر چشمه از پاکی شادی و..................

عزیزم الان یک ساله که قدم به این دنیا گذاشتی و منو کردی یه مادر خوشبخت منم تصمیم داشتم برات تولد بگیرم که متاسفانه خاله مامانم سنش هم کم بود فوت کرد برا همین نتونستم بگیرم ولی انشاله بعدا حتما خواهم گرفت 

اینم چندتا عکس از روز تولدت  

راستی اولین قدمت رو هم روز تولدت برداشتی میخواستی بری از دختر عمه من فرشته موبایلش رو بگیری

 

کادوی تولدت دست راست النکوهایی که منو بابایی برات خریدیم و دستبند هم آتاجون و مامان جون برات خریدن مامان و بابای من

 عمه های منم کادوهاشونو حساب کردن تا خودم برات خرید کنم ممنون بابت لطفشون

اینم کادوی پسر عمو محمد که دستش درد نکنه

این کیک رو هم دوباره برا تولدت خریدیم که شما با دست داشتین تقسیم میکردین

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان دلنیا
11 شهریور 93 15:11
عزیزدلم تولدت مبارک. شرمنده دیر اومدم. ایشالله 120 ساله شی. بوووووووووووووووووووس بازم مبارکهههههههههههههههههههه
خاله فائزه
11 شهریور 93 15:38
تولدت مبارک گلم ایشالله 120 ساله شی عزیز خاله
مامان شایلین
11 شهریور 93 22:51
تولدت مبارک آیاتای جان انشالله 120 ساله بشی عزیزم ، چه دختر نازی دارین مامانی خدا براتون نگه داره به ماهم سر بزنین خوشحال میشم، با جازه تون لینکتون کردم
مامانه آنیتا
12 شهریور 93 1:47
تولدت مبارک ایاتای جونم ایشاالله جشن 120 سالگیت
مامان آیهان
19 شهریور 93 19:45
آیاتای خانم خوشکل تولدت مبارکککککککککککککککک با تاخیر
نی نی عکس
24 شهریور 93 16:31
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:38
تولدت مبارک باشه آیاتای جونم.ایشالا تولد صد و بیست سالگیت عزیزم.کادوهاتم مبارکت باشه خاله جون.
مامان پرهام
2 مهر 93 2:07
مرغ و خروس و اردک آیاتای تولدت مبارک