عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

مریضی آیاتای

1393/4/3 11:16
نویسنده : مامان فائزه
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم صب با صدای گریت بیدار شدم دیدم استفراغ کردی و شدیدا تب داری زود دستو صورتتو شستم و رفتیم دکتر که برات کلی شربت داد

برگشتیم ولی باز تبت نیومد پایین پشت سر هم استفراغ و اسهال شدید بعد از ظهر رفتم خونه بابام  شب بردیم بیمارستان اونجا بهت سرم زدن بمیرم برات نزاشتن من پیشت باشم موقع زدن چون تحمل دیدنشو نداشتم وقتی تو استفراغ میکردی کارم فقط گریه بود بمیرم برات خیلی اذیت و لاغر شدی

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان آیهان
7 تیر 93 18:47
الهی من بمیرم چرا مریض شدی آیاتای نازنازیم
مامان پرهام
8 تیر 93 0:52
آخی نبینم مریض باشی کوچول وموچول
مامان دلنیا
9 تیر 93 9:25
الهی بمیرم .خیلی غصم شد. ایشالله هیچوقت مریض نشی . من اصلا تحمل مریضی این فرشته های کوچولو رو ندارم. خدایا خودت مواظبشون باش. امییییییییییییییییییییییییییین
مامان نازنین جون
17 تیر 93 19:19
خدا بد نده عزیزززززززززززززززززمانشاا... دیگه هیچ وقت مریض نشی
هدی (مامان آرش)
26 تیر 93 2:50
الهی عزیزم.نبینم اینطوری بیحال خوابیدی.زود زود خوب شو آیاتای جونم. عزیزم نی نی چطوره؟جنسیتش مشخص نشده؟
مامان فائزه
پاسخ
مرسی اونم خوبه چرا اخرین بار گفتن دختره برا ایاتای جونم قراره خواهر بیاد
خانومه خونه
1 مرداد 93 17:07
ای جااااااااااااااااااااااان چه دختری . چقدر دردناک صحنه مریضیه بچه ها