عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

بدون عنوان

1393/9/16 2:51
نویسنده : مامان فائزه
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم من شرمندم این مدتو بیخبر گذاشتم آخه نی نی هام اصلا اجاره نمیدادن که سر بزنم 

الان آیاتای پونوزده ماهه شده آیسو هم دوماهش تموم شده 

این دفعه خدارو شکر عمل راحتو آسونی داشتم آیسو خیلی کریه میکنه از هفت روزه هقته چهار روزشو  خونه بابام هستم آخه کمک اونا نباشه نمیتونم برسم بابایی هم واقعا کمکش خیلی زیاده هم خونه هم کمک تو نگه داشتنتون از دانشگاه که میرسه دوتاتون هم تحویل بابا هستین تا من به کارام برسم یا برعکس بابای بیچاره هم بیرون کار میکنه هم به قول خودش تو خونه

آیسو خانوم هر هفته میرن دکتر یا دهنش افت میزنه با درد شکم یا....آیتای اوایل خیلی اویت میشد وقتی آیسو گریه میکرو میترسید تعجب میکرد فرار میکرد شبا گریه میکرو که منو بغلت بگیر ولی الان عادت کرده طوره که آیسو گریه کردنی میره تکونش میده تا شب هزار بار بوسش میکنه

دو ماه بعد از زایمان یه مسافرت شش روزه به استانبول داشتیم. ولی متاسفانه نتونستم آیاتای رو ببرم خیلی سخت بود بردن دوتا نوزاد انشاله دفعه بعد دختر نازمو میبرم آیسو هم که چون شیر خودمو میدم مجبور شدم ببرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامان آرمانی
19 آذر 93 22:38
وای خدایا وقتی دیدم شوکه شدمممممممممممممم خدا قوت مامانی..... قدمش خیرباشه
هدی (مامان آرش)
16 دی 93 1:34
سلام عزیزم.بالاخره اومدی.مونده بودم از کجا خبری ازت بگیرم. قدم نو رسیده هم مبارک باشه.ایشالا که خواهرای خوبی برای هم باشن. یه کوچولو هم به آیاتای شباهت داره. فایزه جون فرصت میکنی به آیاتای برسی?احساس میکنم خیلی سخته.میخوام بدونم اگه زمانی به فکر بچه دوم باشم،فرصتی برای آرش میمونه یا نه.
مامان فائزه
پاسخ
سلا ممنون گلم مرسی لطف داری یکی دو ماه اول سخت بود نمیدونستم چیکار کنم البته تا چهل روز مامانم کمکم کرد بعدشو هم با کمک همسرم تونستم عادت کنم اول دوتاشون هم با هم گریه میکردن من قفل میکرودم نمیدونستم چیکار کنم اول کدومو اروم کنم الان ولی خیلی راحت میتونم ارومشون کنم فرق نمیکنه همون وقت بازم برا آرش میمونه بازم میتونی به همه کاراش برسی سختش چند روزه عزیزم نگران نباش 😙😙😙😙 تنها مشکل اینه که به خونه کم میرسی اونم یا باید همسرت انجام بده یا یه خانومی بیاد کمک من فعلا کار چندان سختی نداشتم که از بیرون کمک بگیرم با کمک همسرم به خونه هم میرسم بیچاره از سر کار که میاد شروع میکنه به کمک