عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

تولد چهار ماهگی

1392/9/26 23:21
نویسنده : مامان فائزه
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دورت بگردم

امروز 26 آذر تولد چهار ماهگیت

چهار ماهه که من خوشبختترین مادر دنیام آخه یه دختر نازو خوشکل به اسم آیاتای جون دارم

البته چهار ساله که خوشبخترین زن هستم چون همسری مهربون و فداکار دارم به اسم سعید

امروز جز تولد چهار ماهگیت یه اتفاق خوب دیگه هم افتاده

به عزیزم همسرم عشق زندگیم تبریک میگم آخه بابایی باز اسمال هم پژوهشگر واحد و منطقه شده تبریک میگم امیدوارم شاهد پیشرفتهای بابایی باشیم

آیاتایم دختر گلم امروز صبح دوتایی رفتیم برات کیک بخرم هوا هم خیلی سرد بود کیک و خریدیم برگشتیم خونمون خواب بودی گذاشتمت تو تختت منم یکم خونرو مرتب کردم تا وقتی بابایی اومد احساس راحتی بکنه

الان ساعت 5 بعداز ظهر دارم برات مینویسم باید زود تموم کنم آخه امروز باباجون جلسه داشت نتونست برسه نهار بخوره منم باید زود شام بزارم تا رسید شامشو بخوره تو دختر گلم هم گریه نکن تا من زود تموم شم بیام عکسات رو بزارم دوست دارم

دوستون دارم دوستون دارم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ایمان
26 آذر 92 21:30
سلام عزیزم چهار ماهگبت مبارکککککککک انشالله که 400 ساله بشیییییییی عسل خاله
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله
مامان الناز
26 آذر 92 23:26
4 ماهگیت مبارک گل دختر
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
28 آذر 92 2:39
عزیزمی ((مبارک باشه انشاالله )) خوشگلم
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله
مامان محمد صدرا
29 آذر 92 15:03
با این لباسا چقدر نانازی شده. ماشاا... ببوسش گلمو
مامان فائزه
پاسخ
مرسی .فدات بشم
مامان آیهان
29 آذر 92 15:32
4ماهگیت مبارک عسلمممممممممممممممممممم
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله
مامان دلنیا
8 دی 92 12:02
هزار ماشالله .چه نی نی نازی .چه لباسای خوشکلی .4ماهگیت مبارک خاله.
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله
مامانی ویانا
22 دی 92 19:40
سلام چه دخمل نازی همسن دخمل منه عزیزم با اجازه لینکتون کردم
مامان فائزه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ممنون خوشحالمون کردین عزیزم متاسفانه من هیچ ادرسی از شما ندارم تا سر بزنم
مامانی ویانا
24 دی 92 10:27