عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

از شیطنت هات

1392/10/26 4:42
نویسنده : مامان فائزه
278 بازدید
اشتراک گذاری

 

قربون خنده هات

 

عزیزم این عروسکو عمو جون از سفر چین برات اورده من موهاشو در اوردم تا دهنت نره تو هم کلاهشو گذاشتی زمین الان هم داری دستشو میکنی

دفعه قبل هم چندتا لباس اورده بود که ایشاله تابستون میپوشی

 

 

 

بازی با تسبیح بابا جون بابای من

 

بازی با مامانی

 

یه عکس قشنگ با مامانی که حتما بزرگش میکنم

 

بمیرم که عصبانی شدی از ته دل گریه میکنی

 

اینجا میندازی رو صورتت

 

 

بعد عصبانی میشی که هیچ جارو نمیبینی جیییییییغ میکشی از سرعت تکون دادن دست و پاتو هم که نمیشه دید

 

 

وقتی میکشم کنار ذوق میکنی

 

فدای دستای کوچیکت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
26 دی 92 4:01
قربونت بشم عزیزم
مامان فائزه
پاسخ
خدا نکنه
♥مامان دینا♥
26 دی 92 7:33
عششقمیییی آیاتای جووووووووووون
مامان فائزه
پاسخ
من نمیتونم به شما سر بزنم با همین ادرس روبه رویی میام میگه اشتباهه
مامان الناز
26 دی 92 14:07
قربون اون شكل ماهت نمكدون من قربون اون دستات قربون اون خنده هات جيگر خاله
مامان فائزه
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامی پوریا
26 دی 92 14:30
برای آیاتای جون 5ماهگیت مبارک عزیزم
مامان فائزه
پاسخ
ممنون گلم
هدی(مامان نی نی)
26 دی 92 15:25
آخی چه دستای کوچولویی.همیشه دستاتو تو دست مامانت بذار.
مامانی ویانا
27 دی 92 12:38
دیگه کم کم داره شیطون میشه کاراش مثل ویاناست تازشم موهاش مثل ویانا کم پشته
مامان فائزه
پاسخ
فدای دوتاشون دخترامون کچلن
مینا مامان آرمانی
27 دی 92 15:36
واقعا آرشیو قشنگی بووود ل ذ ت بردیم خاله
مامان فائزه
پاسخ
مرسی گلم نظر لطف شماست
مامانی ویانا
27 دی 92 15:42
همه جوره قبولشون داریم قربون هردوشون بشم ایشالا موهاشون تا عید یه کم بهتر شه
مامان فائزه
پاسخ
انشاله امیدوارم
مامان دلنیا
28 دی 92 16:54
فدای دستای کوچلوت الهی من فداشون بشم.
مامان فائزه
پاسخ
خدا نکنه مرسی عزیزم
مامان هستی
19 بهمن 92 14:15
الهی چه دست های نازی دست های کوچک کارهای بزرگ