عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

بدون عنوان

1392/10/27 0:07
نویسنده : مامان فائزه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازم عشقم امروز پنج ماهت تموم شد و قدم تو شش ماهگی گذاشتی چقد زود میگذره.......

 

امروز عمه های من اومده بودن خونه باباجون برا دیدن تو دختر عمه های من عاشقتن اصلا یه دیقه زمین نزاشتنت  الان خسته ای و بی حال اونقد بازی کردی،

خوابت میاد منم دارم سعی میکنم تا بخوابونمت

 

عصری موقع برگشتن به خونمون برات کیک خریدیم اومدیم شامو که خوردیم چند تا عکس خوشگل سه نفری گرفتیم بعد یکم از کیک خوردیم بابایی شدیدا منتظر چایی هست تا من براش چایی ببرم منم دارم برات از روز تولد پنج ماهگیت مینویسم قربون شکل و ماهت بشم بلاخره خوابیدی

 

عزیزم امیدوارم 120 سال سالمو خوش حالو موفق باشی منم افتخار کنم بابایی که میگه دخترم باید دندان پزشک بشه ایشاله دکتر میشی

بگین ایشاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

افسانه
27 دی 92 0:46
امروز5ماهگیه نازترین دخمل دنیاس الهی فداش بشم من ایشاله 120ساله بشی زیرسایه ی مامانی وباباجون خانم دکترآینده دوستت دارم عاشششششششششقتم
مامان فائزه
پاسخ
ممنون گلم ایییییشاله
افسانه
27 دی 92 1:05
آیاتایم امروزاومده بودیم ببینیمت آخه هرروزکه میگذره خوشکل تروخوشمزه ترمیشی ومادلمون برات اندازه ی سرسوزن میشه بهش نگی هاولی مامان فائزه هم حسودی کردوقتی فهمیدتوبااون قدفسقلی همه ی ماروکشوندی اونجا ومابه خاطرتواومدیم الهی من فدات بشم خیلی بغلی شدی نمیتونیم یه لحظه بذاریمت زمین زود جیغ میزنی وخودتولوس میکنی که بغلت کنیم هرچندامروزسراینکه کی بغلت کنه دعوابود عاشششششششششقتم
مامان فائزه
پاسخ
خوش اومده بودین قربون قدماتون خوشحالمون کردین ولی این دفعه خونه ما نیایی ما نمیریم خونه باباجون مرسی فدات بشم گلم اره راست میگه هیچ کی به خاطر من نیومده بود هی هم میگفتن فقط به خاطر دخمل گلم میان منم عاشقتونممممممممممممم
مامان الناز
27 دی 92 1:06
٥ماهگيت مبارك عزيز دل خاله
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله جووووون
الهام مامان امیرعلی جون
27 دی 92 14:16
5 ماهگی ات مبارک خاله جون. چقدر هم خوشگل و نازی هزار ماشالله.امیرعلی من هم چند روز دیگه 5 ماهش میشه
مامان فائزه
پاسخ
مرس یخاله جون ایشاله به سلامتی از همین حالا تبریک میگم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
27 دی 92 14:51
عزیزدلم پایان 5 ماهگیت وشروع6 ماهگیت مبارک باشه عزیزم انشاالله 120 ساله بشی
مامان فائزه
پاسخ
ممنون انشاله همراه با نی نی های شما
مامان محمد صدرا
27 دی 92 22:13
عزیزم 5 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک ایشاا... 120 ساله شی خاله جون
مامان دلنیا
28 دی 92 16:59
ایشالله جشن فارغ التحصیلی ایاتای خانوم فداش بشم من. انشالله همیشه سالم سلامت باشی خاله
مامان فائزه
پاسخ
ممنون خاله جون اییییییییییییییشاله
مامان ایمان
29 دی 92 1:14
ماه فرو ماند از جمال محمد(ص) سرو نباشد به اعتدال محمد(ص) قدر فلک را کمال و منزلتى نیست در نظر قدر با کمال محمد(ص) میلاد نور مبارک
پانی تم
29 دی 92 21:19
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم
هدی (مامان نی نی)
29 دی 92 23:17
ایشالا هر کاری میکنی همیشه موفق باشی عزیزم.
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نازنین جون
30 دی 92 16:33
5ماهگیت مبارک عزیززززززززززززززززززززززممامان آیاتا جون خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید تابا هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان فائزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم حتما مرسی که بهمون سر زدین
الهام مامان امیرعلی جون
30 دی 92 23:00
پاهایت را بگذار اینجا… درست روی قلبم… ببخش مرا … چیز دیگری نداشتم که فرش قدومت کنم … آهسته قدم بردار اینجا… تارو پود این فرش قرمز پر از گل احساسم است…! .
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی قشنگ بود