عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

بدون عنوان

1392/11/14 23:55
نویسنده : مامان فائزه
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم سلام نور چشمم شرمنده که مدتی میشه عکسی نزاشتم

تو این مدت میخواستم هم شیرخشک بدم هم شیر مادر ولی تو نه اونو خوردی نه

شیر مامانی رو ، برا همین بی خیال شیر خشک شدم و مثل قبل شیر مادر میخوری

یکم لاغر شدی برا همین درگیر غذای تو بودم اینم چندتا عکس از مدت.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی ویانا
15 بهمن 92 0:02
عزیزم منم این کارو کردم یه مدت هردوتا رو خورد ولی دیگه شیرخشک نخورد و شیر خودمو میخوره میگم بچه ها بال شدن یه زمانی میگفتن اگه شیرخشک بدید دیگه شیر خودتونو نمیخورن ولی الان برعکس شده شیرخشک نمیخورن
مامان فائزه
پاسخ
واقعا عزیزم جالبه منم میترسیدم بدم مبادا نخوره کاملا بر عکس شد
مامان الناز
15 بهمن 92 20:55
ماماني اشكالي نداره سخت نگير بزرگ ميشه خانم ميشه غذاهاي خوشمزه ميخوره بجاش
مامان فائزه
پاسخ
ایشاله
مامان پرهام
16 بهمن 92 1:37
عزیز دلم خداروشکر که شیر مادر میخوووری
مامان فائزه
پاسخ
آخه این خوشمزه تره خاله جووون
مامان ایمان
18 بهمن 92 1:28
وای فسقلی الهی من بگردم تو چقدر خوردنی هستی عزیزممم چه عکسهای قشنگیییییییییییی ملوسمممممممممممممم مامانی اپم بیا
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری چشم حتما
مامان محمد صدرا
18 بهمن 92 16:56
بهتر عزیزم. هیچی مثله شیر مادر نمیشه. منم از امروز یا فردا دیگه میخوام غذاشو شروع کنم
مامان فائزه
پاسخ
ایشاله به سلامتیییی