عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

گوش زخمی ایاتای جونم

1393/2/24 23:41
نویسنده : مامان فائزه
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دختر گلم امروز یه روز مونده که نه ماهت تموم بشه بزرگ شدی تو عکسم میبینی که خودت داری ماکارونی میخوریچشمک فدات بشمبغلاز کارای جدیدت این ماه شروع کردی از مبل و وسیله های دیگه میگیری بلند میشی هم سینه خیز میری به بابایی هم میگی ععید دستتو همیشه میکنی تو گوشوارت منم میترسیدم یه روز گوشتو بکنی ماما بمیره برات دیروز اونقد محکم کشیدی که گوشتو زخمی کردی خون اومده فک کنم باید درشون بیارم چون زخمتم چرک کرده

راستی شیر خشکتو عوض کردم اخه همه نی نی ها وقتی شیر خشک میخورن یوبوست میشن تو روزی هفت بار دستشویی میکردی بردیم دکتر دکتر گفت منم پنجاه و پنج سالمه روزی پنج بار دستشویی میرم گفت نکنه از شستن خسته شدی یا باباش از پوشاک خریدن گفتیم نه فقط میترسم لاغر شه جواب داد نه بعد پرسیدم دندوناشم درنیاورده گفت نترس تا شصت سالگی اونو هم در میاره یعنی هیچی به هیچی هر چی گفتیم دکتر یه جواب درستو حسابی تحویلمون داد بر گشتیم خونه اومدم خودم شیرتو عوض کردم خدارو شکر یکم بهتر شده 

عزیزم خدارو شکر منو نی نی هم خوبیم سر دردام یکم کمتر شده

اینا هم چندتا عکس از این مدتمحبتمحبتمحبتبوسبوسبوسبوسبوس

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (23)

مامان دینا
25 اردیبهشت 93 9:50
وای چه خوردنی شده این دخمل منم دلم ماکرونی خواست به منم می دی خاله ماشالله روز به روز بزرگتر می شی ها و دوست داشتنی
مامی سارا
27 اردیبهشت 93 22:29
بوس بوس خاله جون چه ناز شدی
مامان النازي
28 اردیبهشت 93 0:24
خدارو شكر كه اياتاي جونم بهتر شده مراقب خودتون باشيد
مامان نازنین جون
29 اردیبهشت 93 11:18
ماشاا... روز به روز نازتر میشی عزیزخالهمنم ماکارونی میخوام
مامان آنيسا
29 اردیبهشت 93 15:20
نازی عزیزم چقدر خوردنی شدی تو فائزه جون این که نگرانی نداشت آنیسا ما هم وقتی شیر خشک میخورد 10 دیقه بعدش باید پوشک عوض میکردم اگه دستشویشو نکنه نگرانی داره
الهام مامان امیرعلی جیگر
31 اردیبهشت 93 14:39
سلام فائزه جون. آیاتای جون خوبن؟گلم خودت خوبی؟نی نی خوبه گلم منم امیرعلی هنوزدندون در نیورده نگران نباش. البته چشم انتظاریش بدترهگلم مراقبه خودتو آیاتای جون و فسقلی تو وجودت باش چه احساس های متفاوتی رو این روزا تجربه میکنی /{وجوده دخترت و احساس زیبایه بارداریو خوش بحالت
الهام مامان امیرعلی جیگر
31 اردیبهشت 93 14:40
گلم گوشواره هاشو در بیار حالا هنوز کوچیکه. سلامتیش واجب تره
الهام مامان امیرعلی جیگر
31 اردیبهشت 93 14:40
مامان دلنیا
1 خرداد 93 10:32
الهی بمیرم ایاتای جونم .نبینم جاییت زخم شده باشه. ای جووووووووووووووووونم فدای ماکارونی خوردنت. عزیزم دلنیا هم هنوز دندون در نیاورده.نگران نباش. سن دندون دراوردن بچه ها باهم فرق میکنه. مواظب خودتون باشین بوس واسه مامانی وایاتای ونی نی خوشمل توراهی.
مامانه آنیتا
2 خرداد 93 12:51
قربون اون مکارونی خوردنت بشم من خاله جون
مامان پرهام
4 خرداد 93 15:37
وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد
مامی سارا
4 خرداد 93 21:33
خاله جون لباسای جدید ارشا جونی و دیدی؟ بوس بوس واسه ایاتای جونی
افسانه
5 خرداد 93 1:48
سلام آیاتای خوشمل من، توجیگرمنی خییییییییییلی دوستت دارم دلم برات یه ذرررررررررره شده هرروزکه میگذره جیگرترمیشی یدونه ی من ، عاششششششقتم بووووس
آرزو مامان کیاراد
5 خرداد 93 12:38
ای قربون ماکارونی خوردنت عزیزم
مامان پرهام
6 خرداد 93 13:01
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان پرهام
11 خرداد 93 1:05
حسین جان! ای ابر شعله ورِ هستی، میلادت بارش رحمتی است بر کویر خشکیده دل های ما. ولادت خجسته امام حسین(ع) مبارک باد
مامی سارا
15 خرداد 93 23:17
خاله جونی من دنیا اومدم بیا منو ببین
مامان محمد صدرا
19 خرداد 93 23:59
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم
solmaz
20 خرداد 93 16:25
مینا مامان آرمانی
21 خرداد 93 1:23
ای خدا.. چه شیرینی تو دخترم
مامان پرهام
23 خرداد 93 16:09
به اميد روزي که متن تمام اس ام اس ها يک جمله باشد و آن : مهدي آمد
هدی (مامان آرش)
24 خرداد 93 23:45
عزیزم ماشالا بزرگ شدیا.فایزه جون گوشواره حلقه ای گوشش نمیکردی.اینطوری خطرناکه. وای عزیزم با این دهن ماستی و این خنده چقد جیگر شدی.
rezaplasco
31 تیر 93 12:59
عکسایه ایاتای خیلی خوشگلن زن عمو{من رضا}
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته