عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

واکسن چهار ماهگیت

1392/9/27 11:16
نویسنده : مامان فائزه
213 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم میخوام از واکسن چهار ماهگیت بنویسم ولی قربونت بشم میگی اگه بزاری زمین منم نمیزارم بنویسی الان نشستی بغلم منم دارم سعی میکنم تا بنویسم

یکشنبه 92/9/24 رفته بودم خونه بابامینا اونجا تصمیم گرفتم به بهداشت بریم رفتیم عشق ماما من 25 کیلو وزنم زیاد شده بود خیلی ناراحت و نگران بودم که نیاد پایین و از یه طرف هم میخواستم بدونم تو چند کبلو شدی پرونده رو که باز کرد گفت یه واکسن چهار ماهگی دارین باید بزنیم مامانی بمیره برات باز تب و پا درد البته واکسن هایه دیگه اصلا به روت نیوردی فقط موقع زدن گریه میکردی ولی این دفعه پاتو نمیتونستی تکون بدی ماما قربون پاهای کوچیکت بشه که درد داره تب هم کردی ولی خدارو شکر الان نه درد داری نه تبماچ

آیاتایم منم 16 کیلو کم کردم فقط 9 کیلو دیگه مونده تا به وزن قبلیم برسم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایمان
26 آذر 92 21:32
نگران نباش عزیزم لاغر میشی شیر خودتو بدی بخوره مطمئنا لاغر میشیییییی
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم اتفاقا منم شیر خودمو میدم همیشه دوس داشتم خودم شیر بدم