عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

بدون عنوان

1392/9/29 21:06
نویسنده : مامان فائزه
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ماما فدای چشای خوشگلت بشم من امروز 92/9/29 روز جمعه

صبح که از خواب بیدار شدیم خیلی عطسه میکردی سرفه میکردی افسوس نگران شدم به بابایی گفتم گفت باید بریم دکتر صبونرو که خورد آماده شدیم رفتیم درمانگاه شفق مخصوص نوزادا دکتر وقتی داشت معاینت میکرد باهات حرفم میزد تو هم فقط داشتی براش میخندی زبان دکتر گفت استادمون میگفت وقتی دیدی نوزادی میخنده یعنی50% مشکل حله خدارو شکر زیاد مهم نبود چندتا شربت نوشت همراه با اسپری بینی ، من از دکتر پرسیدم که آقای دکتر نوزادای دو ماهه 6  7 کیلو هستن ولی دخمل خوشکل من 6 کیلو هست ناراحت گفت استاندار جهانی برا نوزاد سه ماهه نوشته 5 کیلو وبرا نوزاد دختر 6 ماهه 6 کیلو برا پسر 6/700 الهی فدای دخمل باربیم بشم ماچماچماچماچقلبقلبقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
30 آذر 92 2:30
شب یلداتون مبارک دوست خوبم ایام به کامتون
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین یلداتون مبارک ایشاله شبی زیبا داشته باشین
مامان پرهام
30 آذر 92 2:44
خدانکنه کوچولوی خوشکلمون مریض بشه
مامان فائزه
پاسخ
سرما خورده سرفه میکنه اون سرفه کردنی هم من میمیرم
بهاره مامان کیان
30 آذر 92 16:47
شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست یلدا مبارک
مامان فائزه
پاسخ
شب یلدا برا شما هم مبارک باشه شبی به یاد ماندنی با خاطرات شیرین
مامان دلنیا
30 آذر 92 17:14
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . .
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم منم همچنین تبریک میگم انشاله شب زیبا و به یاد ماندنی داشته باشین
مامان آیهان
1 دی 92 14:00
گلم ان شالله بهتر بشی
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله
mamane Yasna
1 دی 92 23:44
salam azizam mashalllaaaaah ajab jigari dari mer30 k omadi khonamon link shodi
مامان فائزه
پاسخ
slm azizam mamnun fadat sham khahesh mikonam
مامان ایمان
2 دی 92 16:32
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
مامان فائزه
پاسخ
عزیزم شرمنده نتونستم سربزنم آیاتای شدیدا سرما خورده الان هم من سرما خوردم منم شهادت سرور سالار شهیدان رو به شما تسلیت میگم
مامان ارشیا
3 دی 92 14:47
سلام. به وبلاگم حتما سر بزن. کلی مدل زیبا دارم برای اتاق کوچولوی نازت! مدل حلقه های در اتاقم خیلی متنوعه. تو همه رنج قیمتی هم هست. یادت نره! منتظرم... http://namadkadeh.blogsky.com/
مامان فائزه
پاسخ
سلام من اومدم ولی متاسفانه هیچ عکسی ندیدم
مامان الناز
5 دی 92 16:05
قربون دختر نازم برم خدا رو شكرعزيز خاله ايشالاه هيچ وقت مريض نشي
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم ایشاااااله
بابایی
10 دی 92 20:00
ماشاله به دختر نازم که هر موقع نگات میکنم میخندی
مامان فائزه
پاسخ
بابایی دوست دارم