عشقم آیاتایعشقم آیاتای، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آیسوآیسو، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آیاتای وآیسو دو ماه مامان و بابا

بدون عنوان

1392/10/6 23:18
نویسنده : مامان فائزه
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز مامانی عشقم شرمندم که نتونستم ازت خوب مواظبت کنم وسرما خوردی مدتی هست که سرفه میکنی چندتا دکتر هم بردیم شربت دادن ولی باز سرفه میکنی منم ناراحت برا همین نمیتونم زیاد برات بنویسم ایشاله زود خوب میشی باز شروع میکنیم همه باهام دعوا کردن از وقتی عکس تولد چهار ماهتو گذاشتم مریضی بابای من بابایی میگن چش خورده الان بابایی میگه عکسارو پاک کن منم موندم فدات شم زود خوب شو......

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ایلیان
7 دی 92 2:10
الهی ایشالا زود زود زود خوب شی گلم من طاقت مریصی نی نی ها رو اصلا ندارم، میشینم باهاشون زار زار گریه میکنم ایشالا خدا خودش زودی خوبت کنه عزیزم مامانی تقصیر تو که نیست بالاخره هوا سرده و هر لحظه ممکنه ادم سرما بخوره از طرف من کلی ببوسش والا منم از چشم بد و اینا خیلی میترسم عکس ایلیان هم با کلی ترس گذاشتم ولی به خودم میگم همه چی دست خداست، خدا خودش محافظ نی نی هامونه! اگه دلت میترسه عکساشو نذار عزیزم . دیر به دیر بذار، مثلا شد 5 ماهه مال 4 ماهگیشو بذار ها؟ اینجا هم ایه ی چشم نظری بنویس فدات شم. اسپند هم دود کن واسش. همه نی نی ها مریض میشن عزیزم ناراحت نباش
مامان فائزه
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی خیالمو راحت کردی مرسی
مامان پرهام
8 دی 92 11:31
ایشاله که هر چه زودتر خوشکل خانوممون خوب بشه
مامان پارسا
8 دی 92 12:28
ای جانممممم گل دختری مریض شده نگران نباش مامانی ایشالا زود زود خوب میشهههه
مامان فائزه
پاسخ
ایشاله
مینا مامان آرمانی
8 دی 92 23:34
ایشالله خوب میشه.بچه هپینه.واسش آیه الکرسی بخوووون ایشالله هرچی چشم و نظر خنثی میشه
مامان فائزه
پاسخ
ایشاله فدات چشم حتما
مامان دلنیا
9 دی 92 9:27
سلام مامانی نگران نباش .دلنیاهم سرماخورده بودنمی دونی چه سرفه هایی میزد منم خیلی عذاب وجدان داشتم چراخوب مواظبش نبودم وسرما خورده ولی خداروشکرخوب شد.شماهم غصه نخووووووری مامانی.ایاتای خانومم زودخوب میشه خاله فداش بشه.
مامان فائزه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم بمیرم براش سرفه نی نی خیلی بده خدارو شکر که الان خوب شده ایشاله
مامان آیهان
9 دی 92 11:29
عزیزم انشالله زودزودخوب بشی. مامانی اشکال نداره آیهان منم تو 10روز4 دکتربردمش حتی نمیتونست شیربخوره اما بلاخره خوب شد
مامان فائزه
پاسخ
مرسی خاله خدارو شکر که بهتر شده
mari
11 دی 92 2:07
[smiley]s/sm06.gif[/smiley]سلام ب همه دوستای خوبم اگه اطلاع از قیمت شکلات ها داشته باشین میدونین که الان تو اکثر سایتها 100عددش به قیمت 40 هزارتومان فروخته میشه پس عجله کنید و خرید کنید 100عدد 26000تومان تاریخ انقضا تا برج 10 سال 2014.........یعنی 10ماه وقت داره در سه طرح زنبوری .کفشدوزکی و ماشین مارکelvan محصول کشور ترکیه ارساله به هرجای ایران هرمدلی رو خواستین کافیه یه ایمیل بزنین من زووووودی جوابتونو میدم یا اس بدین 09354837845 یا تشریف بیارین کلوپhttp://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=26608&ChatDate=11-10-1392
مامان آیهان
11 دی 92 18:08
سلام مامانی خوبی ؟آیاتای جونم بهتر شده نگرانشم خبر بده ببینم حالش چطوره. بووووووووووووووس
مامان فائزه
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم من شرمندم که بی خبرتون گذاشتم خدارو شکر خیلی بهتره خوب شده دیگه سرفه نمیکنه فقط ادرارش یکم بو میداد بردیم ازمایش که جواب گفتن هیچ مشکلی نداره